poniedziałek, 4 marca 2013

Nie tylko Poznań: "Ogród różany cafe" Luboń

Nowe osiedle w Luboniu, trochę sklepów, przedszkole i mała kawiarnia całkiem niespodziewanie pojawiająca się w sznurze lokali handlowo-usługowych. Okolicę znam bardzo dobrze, więc i lokal musiałam odwiedzić. Zawitałam tam wieczorem z siostrą, obie byłyśmy bardzo zaciekawione miejsca. Pierwsze o czym muszę napisać to wystrój, który bardzo mi się podobał.  Zieleń wnętrza kontrastowała z wszechogarniającą szarością zaokiennego otoczenia. Oczywistym akcentem były róże na krzesłach, kolumnach i ścianach. Zaskoczeniem była ekspedycja, którą zaprojektowano niczym domową kuchnię. Ma się wrażenie, że siedzi się w domu niedaleko kuchennego aneksu, można poczuć się swobodnie. W kąciku lokalu znajduję się miejsce zabaw dla dzieci, mają tam spory wybór zabawek, pomysł ten pochwalam :)






Menu jest bogate są słodkie i słone pozycje, jest duży wybór i całkiem zachęcający.



Niestety obsługiwała nas młoda dziewczyna, która zupełnie sobie nie radziła. W kawiarni było zaledwie 5 osób, a ona bardzo długo podawała nam 2 kawy... Na dodatek cafe latte było źle przygotowane, składało się w 1/2 z kawy i 1/2 z pianki, co nie spełnia wymogów. Cappuccino było bardzo dobre, ale moja siostra swoją kawą była bardzo rozczarowana. Mój napój podany był w filiżance 150 ml, a jej w 220 ml, mimo to moja kawa była większa, tzn nie było tyle pianki.




 No cóż, jak na mój gust dziewczynie brak wprawy, może to jej pierwsza praca w kawiarni. Tak czy siak uważam, że w Luboniu nie ma drugiego tak przyjemnego miejsca, w którym można spotkać się na ploteczki, zjeść coś słodkiego i opić się "dużą" kawą ;) 

3 komentarze:

  1. Witam Panią serdecznie,
    Jestem właścicielką opisywanego przez Panią lokalu. Jest mi niezmiernie miło, że moje starania dot. klimatu i atmosfery Ogrodu Różanego zostają docenione :-)).
    Cóż, co do kawy ciężko mi podjąć dyskusję na ten temat, ale pracownik to mój nowy "nabytek", cenią tą osobę za pracowitość i zaangażowanie.
    Oferowana przez nas kawa to wysokiej jakości 100 % Arabica Gran Altura chluba katalońskiej palarni kawy DIBAR CAFE.
    Zatem serdecznie zapraszam Panią ponownie na DUŻĄ KAWĘ gratis, która mam nadzieję spełni Pani oczekiwania.
    Pozdrawiam i do zobaczenia w Ogrodzie Różanym.
    Anna Górska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z zaproszenia i serdecznie za nie dziękuję :) Na pewno skorzystam z niego i tak miałam w planach ponowną wizytę w Ogrodzie Różanym. Mam nadzieję, że uda mi z Panią porozmawiać ;)

      Pozdrawiam Michalina

      Usuń
  2. Zapraszam, jestem w kawiarni przeważnie od poniedziałku do piątku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń